» Grillat till middag

Idag har det inte hänt så mycket annat än att läsa min nya bok.
Har inte gått ut, hade nog inte känslan direkt.
Men igår satt jag och sydde om min gamla klänning och började äntligen få kläm på symaskinen som jag inte förstog ett dugg innan.
 
Förigår var vi i Kanaan och grillade hela dagen med några av föräldrarnas kompisar och några killar, den dagen var nog sommarens varmaste dag 32º (helt sjukt).
Vi badade och solade så mycket vi kunde, och spelade basket och  badminton jag mot två killar och jag vann så klart.
 
För tre dagar sedan fick jag min mobil tillbaks och satt hela dagen med den för jag hade längtat efter den nästan i en hel månad. 
Prövade spela min nya låt oxå, den var inte klar men den skulle låta bra om man har en bas-spelare, trummis, pianist och en sångerska
( Aida ) hehe hon skulle passa bra i låten.
 
Jo det där om "fått tillbaka rummet" har jag berättat?  Nej kanske inte men mina syskon och jag bytte sitt rum med föräldrarna, där vi skulle sova fanns det en stor tv som vi kunde se natten lång och dessutom behövde föräldrarna lungn och ro för det jobbade 24/7.
Men jag fick äntligen tillbaks mitt rum och kan sova i flera timmar. 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback