» God kväll gott folk!

God kväll alla mina blogg läsare! Nu sitter jag här och pluggar till No-n eller håller på med det. Dricker varmt te och äter lite ischoklad för känner mig så sjukt sjuk. Japp gosar på sängen med min älsklings kamera, dator och no mappen som sagt. Jag älskar verkligen kemi men inte direkt fysik som vi håller på med nu.
 
Tänker på att göra en träningskalender för varje dag med olika ansträngningar så det blir jäkligt jobbigt men ändå kul! Ska nog också göra massa roliga lekar här på bloggen så håll utkik !!
 
När man precis har börjat blogga och vintertiden har börjat så börjar man tänka på migrationsverket. Det är lungt jag ska inte skriva idag för jag har så mycket bekymmer och vill inte dela med mig just nu. Jag försökte ringa advokaten men han svarade inte så ska försöka igen imorgon för det här med väntetiden börjar ta kål på mig och mina föräldrar.
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback