» imorgon blir det en jätte lång dag...

Hej , tror jag inte har bloggat om mig så speciellt mycket denna vecka. Jo jag antar att mina vardagar inte så så speciellt roligt att läsa men kan ju fortfarande skriva om ni är intresserade.  
 
Idag har jag gjort den första teckningen i en- två månader Yyyey jag är faktiskt stolt över mig själv som inte har vant mig med pennan som jag har tagit semester för länge sedan men det gick ju så sjukt bra, bättre än vad jag hade förväntat mig.
Jag kan ladda upp bilden imorgon när jag sitter i bilen eftersom jag orkar inte gå upp ur sängen och blogga från datorn.  
 
Dagen har faktiskt varit så himla skönt,  såg på The Amazing Spiderman och igår hade jag en djupt konversation med mina syskon. 
Tårarna bara kom när Erkhem berättade i ett hörn med tårar i ögonen:
 
-- Men ni bryr ju om andra saker mer än mig :(
Men jag tog hand om situationen,  det löste sig tillslut med en syskonkram. Erkhem gick sedan iväg med tårar och sov med mamma efter händelsen. 
Jag har faktiskt tänkt på det om ensamheten för min bror men jag trodde aldrig han kände sig så.
GUD hur kan jag vara så dum ?
 
Men imorgon blir det ett stressigt dag med möten med advokaten och sebare till tandläkaren och sedan måste jag ta hand om alla lektioner så jag inte missar något.
Små söta tofflor som jag gjorde för några år sedan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback