» Imorgon den nionde december

Haaa det händer äntligen imorgon och jaaa det bmir så spännande. Vad dagarna går så fort eller hur ?
Ni ska få mera inlägg just imorgon och jaa bomben ska äntligen släppas. Jag lovar er att det är mitt livs största ***** ni kommer bara att älska det. 
Ååh längtar.
 
Hur har helgen gått ? Min var riktigt mysigt med lite film och massa snacks. Jo dagen gick nog åt filmerna idag för min familj gick för att stor handla i stan. 
Det tog tid tills bilen startade kanske en timme ungefär, pappa måste verkligen byta några saker så det passar till vintern. 
Jag stannade hemma och uppdaterade vissa saker på GPS n och mobilen. 
 
Vet ni vad ?
Jag tror jag får den största julpresenten jag någonsin har önskat mig !!! Eller kan oxå vara födelsedags present. !! 
Gud längtar /puss puss ♡♡♡♥♥♥♥
För sex år sen ungefär☆
 


ZTCJ
09 December, 2013 - 23:01 / BLOGG: http://ztcj.blogg.se/

Vad spännande!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback