» Elevkonsert

Elevkonserten gick bra faktiskt, kanske inte på de första två scenerna men på den sista gick jättebra ! Det var vår klass också dessutom. 
Omg Min röst var helt sepad på första scenen och jag sjöng falskt.
På den andra scenen så spela jag lite fel men det gixk bra .
På den sista var allt perfekt men jag kunde ha sjungit lite högre. 
 
Det var nog Aida som tog över hela scenen med sin röst medans jag tog över med gitarr spelandet.
 
Har tyvärr inte fått videoklippen än men jag kommer lägga in den så fort jag får den ♡
 
Fotograf : Alice Wallner
Ni kommer väl ihåg mooniekaffelatte.blogspot.se ?? ;)
 
Imorgon har vi vandring runt Slussen men seriöst vem orkar sånt ?
Kanske jag men jag kommer att hata dagen om det är kallt.
Om det blir varm dag kommer jag att vara överlycklig.
Och jag kommer att koncentrera mig mer, fast jag behöver nog inte göra det för jag har två smarta elever i gruppen och en kille som försöker vara cool. Men är rätt bra på att hitta saker och ting oxå :


anonym
04 Juni, 2013 - 22:24

Hahhahaja en som försöker vara cool ? Han är inte ens cool fast han försöker

anonym
04 Juni, 2013 - 22:24

Två smarta elever ? Det kan fan inte vara dem ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback