» Hur gick det till?

Muy bien it's Måndag.
Som vanligt är det ju skola, så gick upp och tittade mig i spegeln.
O.M.G
Jag hade fått ett munsår, den var jätte stor var jätte röd och näsan var lika röd som såret?!
Jag skulle aldrig gå till skolan så ? Hur gick det där till?
Ja jag kanske har fått ett finne på näsan och ett munsår under munnen , men ändå hur gick det där till?
 
Som tur  hade jag ansiktskräm som jag inte använder, tog den på näsan och på munsåret så att färgen skulle bli hudfärgad.
MEN.......
Min hy var fööör torr så huden liknade en  järn som hade rostat.
 
Men gud hur tänkte jag? 
Tvättade bort ansiktet igen och tog på krämen igen , som om det skulle hjälpa.
Men med några försök blev ansikten som förr igen , som tur för jag hade tandläkarbesök.
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback