» My nails

Kolla vad jag har hittat från mitt album.
 
Att måla naglar är konst tycker jag, för det är så himla svårt att måla på de små naglarna.
Och så måste man ha konstnärliga fingrar som målar lugnt så att händerna inte blir kladdiga. 
Jag tycker också om när tjejer har färgglada naglar som väcker uppmärksamhet och + poäng om färgen matchar klädstilen/ klädfärgen.
Alla tjejer i vår ålder målar sina naglar i en färgat ( det e snyggt ) och speciellt på sommaren och våren blir färgen bara starkare ( starka färger ).Som man ändrar kläderna från vintern till sommaren gör jag detsamma med naglarna.
På vintern målar jag med lugna färger som:
  • Vit
  • Rosa
  • Ljusblå osv
  • Plus med juligare bild på nageln på Julen.
     
    Men på sommaren blir färgen bara starkare och starkare och så klart lie somriga bilder på nagel.
     
     
    Åh gud jag kommer ihåg när jag skulle måla mammas naglar för första gången när jag var 6, då var det verkligen den första gången jag håll en nagellacksburk. Men det misslyckades förstås :)
 Men när jag ser igenom de vissa bilderna så ser jag att jag har utvecklats.   
 
 
 
 


Diana
04 Juni, 2013 - 22:07

Sååå fiiina !!!

anonym
04 Juni, 2013 - 22:07

Omg den där Dumma Mig , döör ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback