» Sunday

Gud vilken solig dag det är idag (noot) omg det ska vara en solig dag idag inte en regnig. 
 
Jag vaknade tidigt idag kl 8 för jag var inte så trött,  sov nog kl ca 3 på morgonen för satt och kollade på en krigsfilm med föräldrarna hela natten. 
 
Denna helg har nog bara gått ut på att se massa filmer och bara sova tills man blev utråkad igen och äta.
Sitter nu på sängen och kollar på Ugly Betty , verkar vara bra men har ingenting att göra annat än att kolla på denna film.
 
 
Medans brorsan ligger och leker med sina legobilar.
Och syrran lyssnar på musik och springer runt.
 
Och jag bara ligger här och gosar med mina gossedjur medans jag kollar på film.
Hann ta en bild på mig ochbrorsan innan han ropade på mamma.
 


palla
09 Juni, 2013 - 11:59

Ugly betty? No way


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback