» Veckan som har gått.

Hej alla läsare, jag har varit så upptagen den här veckan.
Hade massor av läxor och prov och massa andra saker som förvirrade mitt huvud.
men i allafall jag berättar så gott jag kan ;) för det har hänt jätte mycket.
 
 
Igår var jag hos Flora (en jätte snäll , söt tjej) som nämligen fyllde år .
Ja det var jätte kul , stannade nog i 4 h där för jag kunde få skuts hem.
Som hennes födelsedags present gav jag henne en halsband, den var jättefin.
Omg jag dör , guud vilket stor hus hon hade , jag bara dör. Det är typ 4x större än mitt
 
 
 
 
 
 
Och på kalaset hade jag på mig jeans med vit topp och toppen hade jag gjort själv.
det tog nog 2h att göra toppen men det var värt det;) den var jätte fin.
Jag kommer ha den på elevkonserten imorgon.
 
 
 
 
Det har gått bra idag känns det som.
Vaknade tidigt efter att jag somnade klockan 4 på morgonen för jag satt och fixade om bloggen.
 
Tycker om hur den ser ut , jag lär mig bara mer och mer om bloggandet !
 
Jag har vart hos Aida idag och tränat på vår låt till Elevkonserten immorn , gud vad nervös jag e .
Hoppas min röst är tillräckligt bra så jag sjunger bra.
Men i allafall jag o hon spelade Monopol, gissa vem som vann.? Så klart Jaag ! (Du var bra Aida )
Men det som var mest roligt var att vi intebkörde med pengar alltså sedlar utan körde med kontantkort.
Jag erkänner , att köra med kontantkort är mycket bättre än att räkna sedlar.
 
 
Vi fotade på oss oxå men jag hann inte ladda upp alla bilderna på datorn så lägger upp bara en bild ;) och så klart fotograf: Aida Zandpour
 
 
 
 


anonym
04 Juni, 2013 - 23:58

Du är sååå duktig på att sy saker och pyssla och grejer !!

anonym
04 Juni, 2013 - 23:58

Hur länge har du tränat ? Du är så vig ?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback