» Frågor om mig !

- Fyra frågor om förhållanden är du singel?
- Yees! :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ?
- Ja det gör jag
Hur många har du varit kär i?
-  Typ 1 gång bara..

- Tio frågor om dig själv
Namn?
- Bujin
När fyller du år?
- 28 Dec
Några piercingar?
- Noope
Vad har du på dig just nu?
- Pyjamas
Vilken årstid är bäst?
- Sommar ! 
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig?
- Sova hur länge jag vill och vakna av solens strålar.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Haha vet faktiskt inte allt typ ;)
Vad är du bra på?
- Att rita, måla , dansa , gymnastik, sporter , manikyr, baka , laga mat , pyssla , sysselsättningar mm
Vem älskar du mest på denna jorden?
- Min mamma , pappa och mina syskon!! och så klart mina släktingar och vänner.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon?
-  Hellst själv , men att ha nån brevid mig när jag sover är oxå mysigt! ;)

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig?
- Jag har många vänner som vet allt om mig men skulle nog säga Sara.S
Vem är den roligaste av dina vänner?
- Alla är roliga men specielt Josef han gör nog dagarna mer roligare.
Vem är snyggast av dina vänner?
- För mig är alla fina ! ;)
Vem är den du helst har filmkväll med?
- Jag skulle hellst föredra ånga vänner för det e roligare än bara med en.
Vem av dina vänner är mest "evil"?
-Hahaha !! please everybody are nice

- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast?
- Skulle säga alla för det beror ju på.... typ om jag behöver något pratar jag med pappa och om jag ska göra något pratar jag med mamma och om nån måste göra något för mig pratar jag med syrran och brorsan är bara min gossebror som behöver bara älska mig.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar?
- Ja fasst lite mer kontakt ed mamma för det finns ju saker som man inte kan diskutera med en man. Vem är farligast i din familj?
- Ingen men kanske jag ;)
Vem ser roligast ut i din familj?
- Hahahha älskar frågan !! ;) men kan ej svara ! va e det för fråga ?
Vem är coolast?
- Jag såklart?
Har ni något husdjur?
- Ja , fiskar + 1hel aquarium ynglar
Hade ett hamster som hette Godis.
Vem har du mest gemensamt med?
- Pappa
Vem står för underhållningen?
- Mamma och brorsan , utan de känns det bara tomt även om jag e med pappa och syrran.
Vem sover du oftast med?
- Med brorsan , han e så len och gosSig och jag vet inte hur jag ska förklara men det e mysigt med honom.
Roligaste kvällen med familjen?
- Vi har alltid roliga kvällar!

10 frågor om idag
Vad har du gjort idag?
- Varit i skolan och varit med kompisar , ritat klart både Elicias o Alvas teckning.
Vad ska du göra nu?
- Tänker sova efter det här !
Har du gjort något dåligt idag?
- Ja jag tror det , hoppas han blir glad igen !
Vad har du ätit idag?
- Vad spelar det för roll ? ;)
Har du duschat idag?
- Ne orkade inte gör det immorn.
Är du trött nu?
- Njaa lite
Vad händer i morgon ?
- Gå i skolan, ta det lungt och göra läxorna o sånt.
Går du i skolan? - Ja
Har du varit i skolan idag?
-japp

- ANNAT
Hur mår du just nu?
-Jag mår bra :)
Har du piercat dig?
-Nee
Är du hungrig nu?
- Ne inte alls :) Men lite törstig ska nog upp o dricka.
Vad är klockan nu just nu?
- 00.10
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu?
- Är inne på blpgg.se
Vem ringde dig senast?
- Mamma
Vem ringde du senast?
- Syrran
Vem sms:a  till dig senast?
-Danne
Vem sms:a  du till senast?
-Aida

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa?
- Någon timma sen hon ligger och sover :) 
Hur länge sen var det du träffa din farsa?
- Någon timme sen han ligger o sover.

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - Ne
Har du sminkat dig idag?
- Ja men använder bara mascara och bara om jag ska ut men inte om jag bara ska va hemma.

-MUSIK
Lyssnar du på musik just nu?
- Nepp
Vilket är ditt favoritband/artist?
- One direction , Rihanna , WestLife , Justin mm Har sjukt många.!!
Vad gillar du för musik?
- Gillar Pop musik.

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - Yes Använder du wax? - Ne
Använder du ögonskugga? - Nej Använder du kajal? - Nej
Använder du hårspray? - Ne haha Använder du volymspray? - Noope Andänder du mousse? - Nej Använder du deodorant? - Ne Använder du skinspray? - Ne Använder du parfym? - Ja det gör jag :)
Använder du läppglans/läppstift? -Ja
Använder du brunkräm? -Ne Använder du rouge? - Ne
Uppsatt hår eller hängande?
- Både och om håret växer lite till./Lockar du håret varje dag? -Ne Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? -Ne vem orka ?.

- KÄRLEK
Är du kär just nu? - Nej
Har du kysst någon idag? - Nope
Har du ett förhållande? - Ne
Är du romantisk? - Haha venne
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - hahah jag vill inte säga !
Hur länge höll det? - Venne kmmr inte ihåg.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
-Det beror ju på ! men singel eftersom jag inte e kär .
Har du varit tillsammans med två samtidigt?
- Nej
Vem sov du senast bredvid?
- Brorsan
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
- 23och 24år typ :)


Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?
- Nej haha vfr skulle jag det ?
Skulle du kunna tatuera in ditt kärleks namn på armen?
- Nej aldrig i livet!
/xoxo Zaya



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback