» Jag och Aida sjunger !

Hej alla söta läsare!
Peter ( vår musik lärare ) frågade mig och Aida om vi kunde sjunga på elevkonserten.
Vi tackade så klart ja! <3
Men i alla fall , vi hade musiklektion och skulle skriva egna låtar.
Jag o Aida blev en grupp och började direkt att skriva låten.
Jag skrev verserna för Aida hann inte, men refrängerna skrev vi tillsammans + musiken.
Aida ( söta framtida sångerskan ) sjöng första versen och jag andra + refrängerna tillsammans.
tryck här ! för att komma till Videon.
Ska ändra lite på musiken och lägga till lite mer text, för annars blev den bra tycker jag <3


anonym
16 Maj, 2013 - 21:06

Ni sjunger så bra !!;)

emma
16 Maj, 2013 - 21:06

Ja ni sjunge jätte bra , Din kompis hon har värsta rösten och du spelar så sjukt bra !:)

anonym
16 Maj, 2013 - 21:06

Vad heter låten?

anonym
16 Maj, 2013 - 21:06

Ska ni spela på elevkonserten ?? :O :O grattis !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback