» Loka likes old school

Jag älskar att prova nya saker , som denna 3.
Jag blev jätte sugen på de redan då jag såg de på reklam skylten.
Alla smakade sådär men jordgubbs smaken var min favorit.
 
Strawberry ice cream 
– God, fruktig smak och den smakar verkligen gräddig jordgubbsglass. Den här kommer jag köpa igen!
 
Chocolateshake 
– Även denna smakar ganska bra , den utger sig för chokladmilkshake! Jag tycker den är god men det är något konstigt med bubbelvatten som smakar choklad. 
 
Lemon pie 
– Den smakar citron men den var inte god. Smakar billigt citronvatten.


linda
26 Maj, 2013 - 00:26

Ok va bra då ska jag pröva jordgubbs smaken ;)

kdkdjfjfj
26 Maj, 2013 - 00:26

Vaaa 1/5 på citronsmaken?? Den hade den bästasmaken?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback