» 50- talet

Dagen var såå himla chill för idag var tydligen skolans 60 års dag.
Alla läraren pratade mest om 50 talet på lektionen och timmen gick fort pågå det.
 
Egentligen är denna dag vår jobbigaste dag för alla jobbiga lektioner som matte, no, so osv kommer med här.
Men på bilden ritade vi gammaldags saker som fanns på 50- talet, På so skulle vi hitta händelser runt 50- talet, på engelskan kollade vi på en film som heter Grease och så har vi matten där vi pratade hela lektionen.
 
Efter alla lektioner hade vi No - prov och jag tror jag får minst två fel eftersom jag ritade fel på alkoholmolekylen med dubbelbindning, *** det finns ju ingen dubbelbindning i OH - grupperna***
 
Men aja senare hade vi Disko som sög som fan, den var bara 40 min lång och killarna vågade inte bjuda ut tjejerna. Men det struntade jag i och dansade med ganska många. Den skulle ju vara en stor disko men neej den SÖG den sämsta diskon nånsin men seriöst. Det sista av dagen var tårtan . Den var god som alla tårtor.
 
Dagens outfit.
Ingen var hemma så tog den själv, dålig vet men det får duga!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback