» Basket match

Kl 11.45 skulle Jonas basket match börja och jag vaknade ca en timme innan så jag kunde göra mig i ordning.  Som tur var träffade jag Neui och Yasmin där oxå.
Jonas lag var så himla duktiga och det var nog han som alltid gjorde mål och var typ bäst. Men annars var alla duktiga. Dem vann med tio poäng mer än dem andra laget.
 
Senare var det tjejernas tur och då kan jag bara säga Amazing. Tjejerna var skit duktiga, mycket snabbare rörelser än killarna och var snabba med att göra mål och jag älskade hur dem hanterade sina bollar.
 
Men som jag sagt så börjar jag på basket och vet inte när men ska börja. 
 
 Jonas lag när dem var små, men många nya är med nu.
 
 
 
Mulaans lag.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback