» Donken #standard

Har inte bloggat sen nya designen,  de första dagarna var första skoldagarna och det vet ni nog. Alla var snälla och jag hade kul men dem andra två dagarna som jag inte skrev något inlägg hade jag varit sjuk.
 
Två dagar stannade jag hemma och nu idag gick jag till skolan igen. Men då var det bara två lektioner och skolan slutade, vi skulle igentligen haft utvecklingsamtal men vår mentor var sjuk. 
 
Så efter skolan gick jag och Aida till donken och käkade lite. Sedan smygtittade lite i varje affär och letade efter present till farsdagen. Men efter långt vandrande hittade vi äntligen det vi ville köpa  Våra pappor skulle bli jätteglada.
 
Senare kom vi hem till mig och hade skoj som vanligt med mina syskon. #kurragömmasomvanligtmenändåkul det är oftast Aida och Erkhem som gör det hela för annars är det bara bebislek. 
 
Jag har jätte många foton på kameran så lägger upp bilderna imorgon efter skolan. 
Ses och godnatt.
 
 
Här är en bild från grönan från ett några månader sen.
Jag har nog samlat alla bilder från år till år precis i den positionen. Så kan nog lägga den oxå nån dag.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback