» Jävla peddo

Kl var nog typ tre eller fyra och jag skulle köpa chips till filmmysen med syrran.
På vägen dit träffade jag Josef och sa hej och heljå och sen gick vi vidare till Lidl.
 
Då kom vi på att vi skulle köpa bröd oxå till morgondagens frukost och dulmaa ville köpa choklad så jag väntade utanför kassan.
Då såg en man vid 40 årsåldern åt mitt håll och log på mig och jag log tillbaks. 
 
När jag och min syrra gick vidare till Hemköp för att köpa nrödet såg jag att mannen hade följt efter oss.
Jag ignorerade honom och gick vidare med syrran i handen men han bara följde efter och till slut frågade han mig:.
- Hej! Är du en mongolisk tjej?
Och jag svarade nervöst:
- ja ?
Och han:
-Bor du här i området? 
O jag:
-e ja?
O han:
- får jag träffa dig några gånger och sånt? Du jag liksom jag har sett dig och jag har aldrig sett en sån vacker tjej.
O jag:
- jaha ok.
Jag tog min syrrans hand och gick snabbare.
Men han kom bara efter och frågade
- vi kan alltid träffas du vet.
Jag svarade då strängt NEJ. MENgud jag hade hjärtklappning .
- men jag vill ju träffa dig mera kansle nån annanstans. 
Jag upprepade NEJ engång till och sa strängt helja och gick vidare men såg att han fortsatte att titta på oss.
Guuuud jag lovad mig sj att aldrig någonsin gå ut ensam när det är så här mörkt ute. Och gå alltid ifrån alla män som är fulla och tittar på en på ett konstigt sätt.
 
 


någon
09 November, 2013 - 17:14

vadå gå ifrån alla blatte män??? Så du menar att det inte finns några svenska pedofiler eller?

Rizwan
09 November, 2013 - 17:14

VA? gå från alla blatte män ? Due blatte själv om du nu har glömt, tror du alla "blattar" e pedofiler ?? Aa då är din pappa oxå peddo för han är också blatte gumman :)

Bujin Erdene
09 November, 2013 - 17:14 / BLOGG: http://zaya.blogg.se/

Kanske inte förklarade mig tydligt nog ;) jag menar dem typer som spanar efter en eller är fulla om ni förstår. Då menar jag inte bara blattar utan oxå svenska män som oxå går fulla och ser på en på ett konstigt sätt. ;) hoppas jag förklarade mig tydligt.

Azin
09 November, 2013 - 17:14

Bob hon har ju fan nyss blivit i princip förfölj d och du tänker på att hon pratar om personer som är utländska liksom please. Försöker inte direkt vara ond mot dig men give her a breake ; )

Bujin Erdene
10 November, 2013 - 17:14 / BLOGG: http://zaya.blogg.se/

Ååh tack Azin !!

Rizwan
10 November, 2013 - 17:14

Nope tänker ej! Det e klart jag tänker på det haha "blatte män" vad skulle du reagera ? :)

Bujin Erdene
10 November, 2013 - 17:14 / BLOGG: http://zaya.blogg.se/

Haha men förlåt om jag inte förklarade varför jag sa blatte män , jag tänker ju liksom i huvudet men kanske inte skriver det på bloggen ! ;)

Matilda
19 November, 2013 - 17:14 / BLOGG: http://matildasavelind.blogg.se

Men herregud vad äkligt, hade typ sprungit därifårn fort som fn ;)

Bujin Erdene
19 November, 2013 - 17:14 / BLOGG: http://zaya.blogg.se/

hahah ja men just i den stunden så kan man liksom inte göra det , kram ! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback