» Mån-Ons

Det var ett par dagar sedan då jag bloggade och jag hade mina anledningar, det var så att jag inte kunde blogga från mobilen och dessutom hade jag inte tid att använda datorn. Det har ju hänt ganska mycket  under de här två- tre dagarna men vet inte riktigt vart jag ska börja.
 
Det första är ju att det har varit mina föräldrars bröllopsdag som jag hade glömt bort totalt med inte min syrra ;) hon hade köpt massa presenter till dem och både godis till familjen och dessutom tårta. Det var en skön dag.
 
Senare var det ju många måltid som vi hade dem senaste dagarna, det är ni nog vana vid eftersom en del av bloggen handlar ju just om matlagning och bakning. Det var bacon som frukost, tortellinios med kött som middag
 
Steker bacon på matbordet, ganska chill eftersom man slapp att röra på sig och bära saker hit och dit.
Idag har jag haft matteprov som jag klarade mig bra på och har B- delen imorgon. Hade utvecklingssamtal som pågick ganska snabbt men tog upp ganska många saker tyckte jag.
Senare om dagen köpte jag och mamma lite ansiktsprodukter, ansiktsrengöring, fuktspray osv.
prövade lite av produkterna hemma och ja man älskade dem, mycket fräshare och ja priset gör verkligen skillnaden.
När man kommer hem trött och sent så skulle jag göra alla inbjudning korten till min syrras godisfest som tog ca 4h att göra och nu har jag både värk i hela kroppen pga mensvärk och halsont.
Ja God natt alla kära vänner, jag klagar inte utan bara skriver ;) !!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback