» The Hunger Games

Sorry om jag inte bloggade igår och ja idag tillomed. *Jo jag har mina anledningar. Igår var jag på bio med Aida och kollade på Hunger Games- Catching Fire.
Som jag sa så skulle jag avgöra om filmen var bättre än ettan, jo så här är det.
- Jag tycker första filmen var bättre, jo men visst var tvåan bra men ibland får man den känslan man tycker ettan är liksom WoaW. Det kan ju också va att jag har läst alla böcker och såg flera skillnader.
Jag skulle rekommendera att läsa boken först och efter kolla på filmen då kan man läsa mer om hennes tankar och se vilka skillnader som kommer på filmen.
Min åsikt, ni tycker olika men att titta filmen först då har man ingen lust att läsa efter.  
Men lördagen var en sån dag jag helst inte vill prata om.
 
 
The Hunger Games 1 - Trailer
 The Hunger Games 2 - Trailer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback