» Want The Christmas

Hej jag förstår att jag har varit dålig med bloggandet. Jag är sjuk och har så mycket huvudvärk när jag kommer hem från skolan och sover nästan inte på nätterna. Vaknar alltid innan fem efter att ha sovit max några timmar och sitter och håller på med mobilen resten av timmarna. Har ont i halsen och kan inte andas så tillbringar dagarna mest hemma och dricker varmt te.
Idag hade vi stor städning i huset så vi kunde få "vinter" känslan, men gud vad jag längtar till vintern. Alla ljus vid gatorna, snön, varmt choklad, varma tofflor och så klart julgranen men mm.
Som ni vet så hade jag en vanlig skoldag men annars har dagen varit bra!.
Jo jag hann inte ta kort på de nya sakerna så kan lägga upp typ bara mina vinter tofflor.
Dagens Outfit.
Ignorera bakgrunden , vi har städat nu så.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback