» Espresso café

Träffade Louise och hennes son Elmer i Espresso och tog lite god fika på morgonen vid 12 tiden. Och senare åkte vi vidare till Fjärilshuset som också hade Haj aquarium brevid.
Träffade först Louise och tog fika i caf'éen och berättade om allt som hände under tiden vi inte träffades. Ja hon hade skrivit intyg till mig som var så himla fint men eftersom det är sent nu så kan jag ändå skicka iväg den till handläggaren eller något.
 
Senare kom Elmer och vi åkte vidare till fjärilshuset som tog en stund att hitta. Jag har ju varit där en gång men med den nya hajaquariumet så var det ännu roligare. Fjärilarna var jätta stora och hade så otroligt vackra färger som man inte skulle ana. Hajarna var stora och hade många bebishajar som hade hämtats från Stilla Havet och skulle bli ca 3 meter långt ( högfenad hajen ). Svartfenad revhajen skulle bli ca 1.8 meter som fullvuxen men nu var små bebis hajar.
Nog om hajarna på denna inlägg, jag berättar mer om hajarna senare!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback