» Advokatsbyron med Johan

Gick från skolan vid 12 tiden eller tidigare så jag kunde möta upp pappa vid lägenheten efter att jag hade hämtat brorsan. Men nääj han var inte i dagiset idag heller, men NU måste vi skärpa oss med att ha kontakt med varann för jag hade ingen aning om var Erkhem var dem senaste dagarna. men i alla fall jag gick dit för onödan och kom till bilen springande.
 
Precis när jag kom in i rummet där Johan satt började mitt huvud värka, så jag hade ingen lust att prata och vilken tur att vi hade tolk till föräldrarna. Men jag lovar att aldrig göra så på den stora samtalet. :(
 
Senare gick vi hem för att hämta pass och allt för att åka till mongoliska ambassaden. Vi stannade vid donken så att jag kunde köpa en enkel lunch till alla medans de andra åkte vidare för att hämta alla passen. Men då kom jag på att det var jag som hade nycklarna och sprang efter bilen, gick av i onödan vid Donken ........ sprang ju hem för att lämna nycklarna. Vi hade jätte bråttom så jag var tvungen.
 
När vi kom till ambassaden tog vi en timmes parkerings kvitto, tiden gick väldigt snabbt kan jag säga. jag var tvungen att springa och köpa ett nytt kvitto men då kom jag på att jag inte hade nycklarna till bilen och var tvungen att vänta tills pappa kom ut från samtalet ..... Det var tredje gången då jag gick i onödan.
 
 
ÅÅH vad jag är peppad... till det stora samtalet, har fjärilar i magen.
 
 
Bild tagen när jag gick tillbaks till Donken från hemmet.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback