» Dem senaste dagarna!

Hej bloggen, Trevlig höstlov? för jag har jätte skönt och chill.
Har bara legat i sängen och kollat på massa filmer med dricks och massa goda saker. Men det är ändå stressigt här hemma av migrationsverket och allt detta. Som gör föräldrarna lite oroliga.
Vi satt och samlade alla papper som vi skulle ta med och sorterade alla ritningar och intygen från kompisarna. Guud jag blev så rörd när jag läste allt än en gång, de skriver så himla fina och jag blev såå glad som har dem som mina vänner.
 
Men annars har det varit bra, jag har börjat med en ny teckning där jag ger blombukett till prinsessan Viktoria. Detta hände faktiskt på riktigt, jag träffade henne när jag hade uppträdande på kungliga huset vid direkt sändning på TV.
Den ska jag ge till migrationsverket, tanken var att visa dem att jag har träffat Viktoria.
 
Jag har gjort video klippen med alla svaren, men jag kan lägga upp den på bloggen imorgon eller något eftersom det tar en såå lång tid att ladda upp. Och ni skulle bara höra min röst, man hör inte så bra rösten blir som ett kraxande ljud. Så jag kan göra videon en gång till men då får ni vänta tills imorgon.
 
Här kommer bilder från dem två senaste dagarna.
 
Frukost kl 12. Lite snabb film med varm choklad och pannkakor.
 
Igår kvälls film mys, helt ensam.
 
NI ANAR INTEEE, JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT LADDAREN TILL MIN KAMERA!!!. Så från och med nu blir hela bloggen professionellt med många fina bilder som är tagen med min Canon Eos 500D
Den här laddaren verkar vara bra, jag rekommenderar den gärna, kostar 399:- i Kell & Company framför BR i Vällingby. Den kan ladda olika sorters Batterier.


Anonym
27 Oktober, 2013 - 16:54

Ladda upp den snabbt nu, har inget att göra nu på lovet :(

Bujin Erdene
28 Oktober, 2013 - 16:54 / BLOGG: http://zaya.blogg.se/

Ok lägger in den imorgon :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback