» nästaaaaan

Hade en vanlig morgon och var förbredd på so förhöret och ja en vanlig tisdag helt enkelt men det var en rolig dag. Vi hade hemkunskap, jonas och jag tävlade om vem som kunde laga bäst. Hmmm gissa vem ? . Jonas potatis luktade så himla äckligt när den koktes och han brände typ allt som fanns i köket. Hela rummet luktade bränt och ja ni vet nog varifrån det kommer. Men när jag smakade hans rätt så var den god. Potatisen var god men Josef s var godare och Jonas fisk smakade oxå bra. När min rätt var klar smakade han min och sa att hans var godare. Hur kan detta ske tänkte jag men ja ja hans potatis var godare än min men min fisk var godare än hans men den var dock kall efter all disk som kvarstod.  Så han fick iallafall poäng för denna dag. Grattis Jonas. 
 
På so-n skulle jag ha redovisning , och jag tänkte liksom ÄNTLIGEN. Efter typ en hel vecka men när jag precis hade skrivit klart till punkt på tavlan om rubriken och datum osv ringre brandalarmen. Vilken otur eller hur, varje gång jag ska redovisa så händer det saker och när jag kom in igen och försökte redovisa då sa Micke att jag inte skulle hinna med redovisningen idag för vi hade nämligen so förhör. Men jag envisades nog och sade att jag inte tar så mycket av tiden.  Nja det gick så där med redovisningen för jag glömde vissa saker och micke försökte tränga sig in och börja med förhöret. Så det blev inte alls bra. Men förhöret gick bra utom en fråga..... jag skrev greenwoods istället för redwoods :( kan inte fatta att jag skrev fel på en sån liten fråga.  
 
Imorgon har vi temadag och ska vandra så det blir kuul !!  Älskar vandring och speciellt när man går långt men det blir inte så denna gång.
 
Gammal bild, för två år sedan. Har ingen annan bild just nu.


Anonym
02 Oktober, 2013 - 22:31

Hahahaha alltiiiiiid

Anonym
02 Oktober, 2013 - 22:31

Haha juste

Bujin Erdene
03 Oktober, 2013 - 22:31

Hahah jaa men hade äntligen provet idag så..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback