» en vän ?

Vad är en vän för dig ? Kom på denna tanke idag, vem är igentligen din vän och vem kan vara din vän ? Den frågan har snurrat i mitt huvud länge om jag minns rätt. Hela dagen hade varit så himla kul men all snack med en " kompis " förstörde slutet av dagen, kändes som ett slag i magen. Ja så kände jag mig med all små dumma kommentarer som kom ur " kompisens " mun. Min " kompis " förstod nog inte hur jag kände mig vid det ögonblicket då han sa om saker som gjorde mig tårfärdig men varför ska jag gråta över sånt strunt prat ? Nej jag ville inte gråta över honom nej absolut inte nu när han har besvikit mig. Han finns inte med i ordet "kompis" längre och tänker inte titta åt hans håll. Det värsta är att jag tänkte säga förlåt eftersom det var mitt fel men om han nu kommenterar massa saker om saker och ting behöver jag verkligen inte säga förlåt till honom inte efter det han har sagt.
Jag sitter inte här nu och skriver skit om honom utan vill bara visa hur besviken man kan bli av dumma kommentarer. 
Om man inte kan göra en sak behöver man inte ta ut sin ilska till andra personer ? 
Och ja jag försökte hjälpa till men nej ska aldrig blanda mig i igen.
 


Anonym
28 September, 2013 - 22:30

Exakt du behöver inte gråta över honom.. håll bara lugn du klarar allt !!

Bujin Erdene
28 September, 2013 - 22:30 / BLOGG: http://zaya.blogg.se/

Tack !!

josef hilal "kompisen"
04 September, 2013 - 22:30

saaaaaajk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback