» Första viktiga

1. Migrationsverket.
2 . Skolan / betygen
3 . Fritiden och hälsa
Varje dag och tänker jag på Migrationsverket och föreställer mig om hur det skulle se ut när jag sitter framför mannen eller kvinnan som förhör mig till det stora förhöret som bestämmer hela asylen. Ibland brukar jag tänk på vad jag kommer att säga eller hur frågan kommer att se ut eller liknande för jag brukar bli väldigt nervös, lika så som redovisning av saker eller böcker ex.
Men det känns som om jag vet vad ska jag svara när dem frågar efter massa frågor som handlar om Sverige och om min fritid. Många har sagt att frågorna kommer att vara enkla men om man ska vara ärlig måste man svara med utvecklade svar som får dem att lyfta upp huvet.
 
Skolan ...jo jag har haft mycket frånvaro från skolan och börjar känna att jag ligger efter på vissa ämnen. Som på matten och so- n tex men jag får nog ordning på allt senare. Det har hänt att tandläkarbesöken var alltid vid prov tiden och att jag hade bokat tid hos migrationsverket.
Om jag ska vara ärlig så är asyl sökningen mycket viktigare än skolan just nu för det är mellan liv och död som gäller. Skolan kan jag hinna med senare och hälsan... jag mår inte alls bra. Jag har gått upp flera kilon på en vecka och jag har börjat äta allt mer socker ( det är inte alls bra , kan ju få diabetes ) och så har jag slutat att träna vilket leder till viktökning och mina muskler blir allt mindre.
 
Ok måste sova har skola imorgon , fredag yees.
 
 


Neui
27 September, 2013 - 23:32 / BLOGG: http://yasminneui.blogg.se

Det dåliga kommer gå över, allt kommer bli bra Bujin! ;* <3 KÄMPA!

Svar: Tack allt känns redan bättre! ! :* japp måste kämpa tills allt blir bra.
Bujin//Zaya


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback