» lite sent kanske

Vaknade dör tre timmar sedan och satt typ och kolla på film med syrran. Mamma hade gått till jobbet och pappa och brorsan gick för att kolla på några bilar som vi kanske ska köpa senare. Vi  tänker mer på en familjebild alltså minibuss för vi är så många i familjen. Men vi får se.
Senare badade jag med levande ljus och hade mysigt men resten av dagen har vi spenderat tiden åt att leta efter vår I-Pad. Ja typiskt oss, vi hittade den för några minuter sedan och den var i vår garderob. 
 
Igår var jag med Aida och hade så himla kul, vi gjorde jätte många saker och ja måånga saker.
Bestfiends have fun helt elkelt. Senare på dagen tittade jag och familjen Idol, och jag sov jätte sent det förklarar dagen.
 


Anonym
28 September, 2013 - 17:43

typiskt bujin som tappar bort saker..

Anonym
28 September, 2013 - 17:43

oj vad mysigt med levande ljuss

Bujin Erdene
28 September, 2013 - 17:43 / BLOGG: http://zaya.blogg.se/

hahaha ja sån är jag, som glömmer bort saker

Bujin Erdene
28 September, 2013 - 17:43 / BLOGG: http://zaya.blogg.se/

ja visst är det, det var mycket skönare än det ser ut på bilden ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback