» rubrik till denna text ?

Ssry bloggisen om jag inte bloggat idag så pärs mycket men hade för mig mycket idag. Det var ju skolan som vanligt som ni vet och ja måndagar är alltid jobbiga.  Man blir så himla trött och man slutar så sent vilket leder till sängen direkt efter skolan men så hände det inte idag.
Jag kom hem typ kvart över fyra för jag orkade så klart inte vara ute med Aida och göra något så gick direkt hem och ville se bilen som föräldrarna köpt.
När jag var väl hemma och letade efter mat ringde mamma och sade att jag skulle möta de utanför Erkhems dagis med Dulmaa och så klart var hon med några kompisar och jag hade ingen aning om var hon hållde hus.
Men jag kom iallafall till bilen och mötte upp Dulmaa som jag fick tag på och satte oss i bilen. 
 
Bilen var så himla fin alltså inget att beskriva , första bilen på sju år så jag var sjukt glad. Som min förvåning åkte vi hela vägen till Ikea och köpte GPS. Jag var så klart glad för att det var jag som valde GPS en  och jaaa vi köpte en Nespresso maskin så jag kan dricka varm choklad nu på morgnarna.
 Nu speciellt när det är kallt där ute.
 
Klockan var typ sex när vi kom ut från ikea med magen tom och var hungriga som sjutton.  Jag hade typ bara ätit fil med flingor i och två kokta potatisar med sallad till lunch och inget mer. Så vi bestämdesoss att äta ute, någonstans där maten är bra och så måste min bror lunna äta maten för han kommer inte kunna bli mätt om vi väljer ett ställe med dåligt kvalitet.  Men det blev ett pizzeria till slut och vi bara beställde något och åt som sjutton.
 Ja allas humör blev ju lugnt mycket bättre när de var mätta och ja jag blev oxå mycket piggare. Men då återstog bara So läxförhöret som jag skulle plugga till.
Jobbig dag men ändå rolig. 
 
 
 


Anonym
02 September, 2013 - 22:45

Vad gott med varm choklad på morgonen ♡

Bujin Erdene
03 September, 2013 - 22:45

Japp drack en på morgonen idag .. !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback