» Skolfoton!

 
Äntligen har jag fått mina skolfoton, hann inte ladda ner så många bilder på min dator men många bilder finns redan på hårddisken.
Men man tänker bara så här, GUUUD vad mycket man har förändrats liksom.
Det har gått 6 år sedan jag kom till Sverige och har redan hunnit bli äldre.
 
 
 
            Här var jag 9 år gammal, gick i trean 
                    och tog bilden i Mongoliet.                               Här var jag 10 år gammal och började i fyran
precis när jag kom till Sverige.                  
       .
 
           Här var jag 11 år gammal och gick
                i femman då vi åkte till Birka         
                                                                                                      Här var jag 12 år gammal och gick i sexan.
                           
 
Här är bilden från sjuan                                                                         Här är från åttan
 
                   
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback