» take it easy

Bildsom ni vet så har det hänt samma sak som förr. Jag sa att jag ville göra So provet och So redovisningen och han sa att han skulle kopiera prov pappret så att jag kunde börja med provet och sedan redovisningen på slutet..
Men.... ni anar inte . Jag pratade med honom efter So -n och han sa att jag skulle göra provet nästa vecka?  Ååååh jag kdkflo7 $;#; $; $&#$/@^@
 
Men ok take it easy , alla prov är klarad och har ingenting tills imorgon. 
Vår No lärare hade lagt till oförberett fråga på provet som jag chansade MYCKET och dessutom var den frågan värd 8-10 poäng. Och hela poängen för provet var 50. Så jag får nog jätte dåligt resultat.
Chansningen var bättre än inget .
Matte provet gick sådär , hade ju missat många lektioner men klarade nog till minst B eller nånting.  
 
Men nu blir det chill , inga prov eller läxor tills imorgon och över helgen ! ♡
 
Bild från sommaren.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback