» vill bara gråta ut

 
Har stort NO prov imorgon och  jag måste göra SO provet , ååh juste Matte provet och nyhetsredovisningen imorgon. 
Jag ligger just nu i sängen för är såååå himla trött på att plugga. 
Men det känns som om allt är vår SO lärarens fel och  jag hatar hnm såå.
Om jag nu hade gjort SO provet i tisdags så hade jag inte gjort den just imorgon då jag har två prov. Jag frågade ju honom flera gånger om när jag skulle göra provet men han sade bara att vi skulle prata om det nån annan dag ?
Dessutom.... om han hade låtit oss redovisa på början av lektionen så hade jag hunnit redovisa det idag och inte imorgon då jag har två prov.
Jag pluggade skiten ur mig efter samtalet med mamma och en viktig person .
Jag grät eftersom jag hade så himla svårt men slutade när mamma kom in och uppmuntrade mig lika så som Daniel och Kristian gjorde.
Men ok nu har jag sagt det jag ville berätta och känner mig lättad.
Jo nu kan jag SO redovisningen , matten kan jag lite för förstår inte så mycket och NO n kan jag till fråga 6 och sedan 8, 9, 11 typ de enda jag kan och nej jag kan ingenting på SOn har inte ens öppnat boken.
 
 

 


Elin
26 September, 2013 - 23:03

lycka till!!! själv hade jag no prov igår och nästa vecka har jag norden prov :( :/ p.s jätte fin bild!<3

Svar: Tack !! Lycka till du med ! ;)
Bujin//Zaya

Elin
26 September, 2013 - 23:03

lycka till!!! själv hade jag no prov igår och nästa vecka har jag norden prov :( :/ p.s jätte fin bild!<3

. J U L I E T T E-
15 September, 2013 - 23:03 / BLOGG: http://juliettems.blogg.se

fin :)

läser du offta min blogg? :)<3

Bujin Erdene
15 September, 2013 - 23:03 / BLOGG: http://zaya.blogg.se/

ja jag läser din blogg varje dag ! :* Håller med det du skriver :* men ibland händer det att du skriver exakt samma sak som jag tänkte skriva om, så hehe jag skippar det ämnet liksom .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback