» God morgon SunShine!

Har precis ätit frukost och ligger i sängen med datorn och kollar inom sociala medier och dessutom ska plugga..mysigt. Har inga planer för idag men kommer nog inte hinna med det heller.
Solen skiner och ja man vill ju gå ut i den friska luften. Det kanske jag ska göra , springa lite?
Det vore otroligt bra om någon piggade upp mig lite och utmanade mig till en mini maraton eller något. Vi alla vill nog förvandla oss från en som sitter framför tv-n med chips i handen till en som springer tre-fyra dagar i veckan. En som verkligen håller koll på sin kropp.
Men vi har alla olika saker som vi kan klaga på, jag klagar nog på vintern som tog sig tid att vända sig till sommarn eller tillomed våren. Jag som längtar till sommarn. Vill såå gärna bada.Men det kommer absolut inte att hända om vi åker till Mongoliet i sommar. Där finns det inga vatten som man kan bada i och ja vi får de om vi hittar vatten som vi kan duscha i...+30 grader. Jag kommer att dö. Men spännande kommer det att bli. Jag längtar....
 

 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback