» Advokat

Har varit hos advokaten. 
Han var inte så snäll och såg ganska sträng ut.
Jag berättade om mina talanger mm men han sa att migrationsverket skulle skita i mirättigheter hängar och alla andra saker som gör mig talangfull.
Han sa att vi inte skulle besöka migrationsverket  nu i April, för på 1/7 2014 kommer det ett nytt 
lag skrift typ.
 
Jag tycker att det är bra men mamma vill inte vänta länge igen.
Vi får ju mer tid på oss att samla alla intyg och allt så vi kommer nog att besöka MGT efter Dec.
 
Det var ett sånt vackert väder idag ! ♥
 
 Tyckte inte ni det ?
 
 
 
 
 Jag vet inte , jag blir nog mer besviken eller kommer att ta självmord om jag åkte tillbaks till mitt hemland , vad ska jag göra där liksom ?.
Jag har mina rättig här och jag har liksom byggt ett liv här !
 
Aja ska måla naglarna , godnatt alla ! ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback