» The Dream

 
Gå inte efter utseende→ det kan bedra.
Gå inte efter rikedom → det kan ta slut.
Gå efter det som gör dig glad , det behövs bara leende för att göra en dålig dag bättre.
 
Det lyckligaste människorna är inte de som har det bäst , utan de som på bästa sätt använder det som de har.
 
Hade en känsla av allt detta idag ♥♡
 
 
 
Har varit hos kusinerna, de bor i Hökarängen.
Lilla Hongoroo kände inte igen mig för jag har nog inte träffat de på länge.
Hon grät när jag tittade på henne,  som om jag var en okänd person som försöker ta henne ifrån hennes mammma ♥ blev själv rädd när hon skrek .
Men hon blev bättre senare om dagen , hon började nog känna igen mig.
Hon var sååå söööt .... om ni bara kunde se.
 
 


Neui
14 April, 2013 - 21:28

hahaha vaa söta! :P

Frågestund nu på bloggen! Vill du veta nåt? så FRÅÅGA! <3 :)

bujin
14 April, 2013 - 21:28 / BLOGG: http://zaya.blogg.se/

Haha tack ! Aa ska det , men kommer inte på nåt ? Vad ska jag fråga liksom♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback