» vilken helg

Vilken helg eller hur?
Sol och vackert väder och man fick till och med gott sömn.
Jag har tillbringat helgen mest ute skulle jag säga, men det var rätt tråkigt så man fick ofta komma in igen och kolla på film i viaplay.
Hela helgen var gjord för de lata,  jag bara låg framför teven och åt snacks och hämt mat.
Igår åt vi i McDonald's och idag hämtade vi pizza,  jätte gott ♡
 
 
Idag på morgonen ringde min mobil, mamma pratade med låg röst om att hon inte kunde andas.
Jag blev skrämd när hon sa att hon inte kunde andas och att hon mådde illa.
Jag var så rädd så att jag väckte pappa och åkte
ända till thorildsplan.
På vägen så tänkte jag flera saker som hjärtlung räddning osv.
Jag tänkte liksom att jag skulle rädda mamma genom att göra det jag hade lärt mig i skolan om hennes hjärta hade stannat.  ( Gud vad jag täcker på dåliga saker ), ( knackar tre ggr på ett träd )←saken uppfylls inte då;)
Men som tur var , var hon vid liv. Vi tog med henne hem och hon kände sig bättre. (Hon var på väg till jobbet)
Stackars mamma , fick ont i hjärtat ?!
Älskar henne såååå♥♥♥
 
Skolan börjar imorgon, har matte prov osånt.
Hoppas vädret är bra då oxå ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback