» 29 November

 Hej fredagen har varit jätte kul för det var nämligen min systers födelsedag, Hon hade disko i Ådalen med sina vänner. Gud så söta barn och jag gillade hennes killkompisar för dem hade så söta humor och var busiga. Riktigt gulliga kompisar har hon. De Uppträdde sig som mogna ungdomar fast dem var så unga och det var de själva som skapade festen.
Jag blev så glad när vissa kom och började prata med mig om att jag var en duktig syster och att jag var snäll. De ville ha en syster som mig osv , gud så gulliga. Eftersom det var en godis fest så hade vi bordet full med godis och även tårtan var gjord av godis.
Men tycker festen var den allra bästa om man jämför med alla andra partyn som hon har haft.
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback