» Lycko mig!

Som ni vet så ska jag överraska er på bloggen den 9- de alltså med den stora bomben. Men igår kom några som vi kände och skulle prata med oss då berättade mamma en iten bit av saken som jag kommer att blogga om här. Vilka gulliga personer de var, de började gråta innan mamma ens slutat prata, kan ni tänka er? Så söta alltså de är riktigt goda människor!
Idag kunde jag inte heller hålla mig och berättade för en kompis och då började hon också gråta! Ååh kan inte ens hålla  mig men det får bli den 9-de december!! Kan inte ens tänka mig eran min. 
Jag är så lyckligt lottad som har en sån söt vän som börjar gråta över överaskningen och ni andra kommer att bli såååå glada!!! Gud ni alla är ALLT för mig och ni som har ställt upp för mig.
 
 
 


Anna
05 December, 2013 - 20:03

Så söt du är!

Bujin Erdene
06 December, 2013 - 20:03

Åh tack så mycket !! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback