» Paul Walker

Jag kanske skriver det här lite sent men jag vill verkligen ta upp det på bloggen för jag älskar honom så mycket!
 
Skådespelerskan Paul Walker som bland annat är med i filmen " Fast and forious " dog efter bilkrashen när han färdades i en Porsche norr om Los Angeles. Han skulle ha åkt iväg med sin gode vän Roger Rodas bakom ratten och enligt polisen hade bilen åkt med fart in till lykt stolpen.
Han blev bara 40 år gammal och nu ligger han i graven med frid och lycka hoppas jag. Han hade även lämnat efter sig sin femton åriga dotter och även Roger som lämnat sina två barn som var så pass unga. 
Men jag älskade honom så mycket och hoppas han har det bra där han är nu. 
Älskad everkligen alla hans filmer. 
 
För att läsa mer om händelsen kan ni bara gå in på expressen.se
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback