» Varje liten åsikt är viktigt här!!

Jo jag ska ha födelsedags fest nu i Januari och vet inte riktigt vad jag ska ha för fest. Men tänkte mig en stor diskofest i alla fall. Musik och snacks brukar vara viktigast i en fest så skulle nog föredra moderna poplåtar??
Jo så hr ser min lista ut och jag behöver verkligen hjälp med allt.
 
  • Musik ( tänker på att beställa DJ men de är så upptagna nu vid jul och sån så vet inte ) men jag ska ha bra pop musik och även populära radio låtar?

 

  • Små och många bakelser som kommer att finnas på ett stort bord med olika sorts bakelser. ( visar bilderna på bakelserna senare ) då måste jag göra typ flera hundra stuckna så det räcker till alla.

 

  • Massa ljus som lyser och även diskokula som hänger och kanske ska skaffa fram spotlights?

 

  • Tårta, som kanske är gjord av kladdkaka och massa frukt + grädde så det blir en kombination mellan smakerna.
 
  • Champagne, drycks och snacks och kanske bål?
 
  • Tema? ( disko är väl ett tema? )
 
  • En överraskning från mig till alla som har kommit.
 
  • Tävlingar?
 

Vad mer behöver jag till en fest? Vad gillar ni hos en fest? Jag behöver verkligen alla åsikter så jag kan ta med till festen och göra den ännu roligare!!

 



Anonym
16 December, 2013 - 18:49

Ser bra ut

Bujin Erdene
17 December, 2013 - 18:49 / BLOGG: http://zaya.blogg.se/

tack.. men lite mera förbättring kanske jag behöver :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback