» Kanaan next.

Gud lät Aida och Sebbe vänta på mig i flera minuter hahah sorry guys.
Åkte tunnelbana till blackeberg och därifrån skulle vi gå till kanaan.
Men gissa hur många som var där ?
Ungefär 15 o mer och senare vid 3 kom flera så sammanlagt så det ut att vara ca 30 styckna eller mera.
Aida och Sebbe skulle till Nälsta badet efter men de orkade inte gå dit bara för att jag inte följde med de ♥
Badade nog i 2 h sammanlagt , guuud det var såå skönt.
Senare blev det grillning , all korv var på marken och ihjäl trampade så alla fick nog gå hem hungriga. 
Gick hem med Azin, han var snäll och bar min väska åt mig .
Hejdå Azin ha så kul i Göteborg. 
Kommer inte att träffa honom på hela sommaren :(
 hahah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback