» Mycket indisk

Hej hur är sommarlovet ? hoppas det går bra !
Jag har tyvärr inte fått tid att blogga om mig själv så har har nog bara lagt in några filmer.
Jo veckan har varit bra och har varit mycket ute med familjen och festat.
Så jag  lägger upp nu vissa  bilder från veckan som på mobilen för annars har jag på datorn och får inte gå upp.
Ska vakna tidigt imorgon för min faster kommer från Spanien , trodde hon kom från Frankrike med aja hörde nog fel ♡.
Jag ska lägga upp bilderna efter tre - fyra dagar för jag ska visa henne stan och Vällingby.
Shoppat med mamma och köpte jätte fina grejer, men den finaste och dyraste var ballerina skorna och väskan.
Vi har möblerat om mitt rum oxå eller ja jag delar med min syrra ♥
Köpt in:
  • En stor garderob med två vita dörrar med en spegeldörr. Jag fick två av dörrarna alltså två skåp medan syrran fick en.
  •  Rosa gardiner som passade ihop med
  • En rosa sängduk.
  • Och lite kläder.
Var i stan som turister.
Kollade runt i affärer och fotade.
Gjorde mina utsökta jordgubbs milkshake. När vi var hemma en dag och hade hemma bio.
Vart hemma hos kusinerna och sovit över för att hjälpa de att packa och resa till Mongoliet. 
Gud Evelin hade blivit såå stor och gud va söt hon var.
Pss : När jag skulle byta hennes blöja så la jag den använda blöjan ovanför hennes huvud för det inte fanns någon annanstans att lägga den.
Undra på att det luktade bajs överallt , trodde att hon hade bajsat igen efter när jag hade bytt blöja.
Men jag jag öppnade blöjan så hade hon inte bajsat.
Mamma skrek och skrattade , vet ni vad som hade hänt ?
DET HADE FASTNAT BAJS PÅ HENNES HÅR.
Inte undra varför det luktade bajs.
Varit och ätit på en indiskt restaurang gratis och därefter så bjöd ägaren oss till sin grillfest.
Festen var väldigt indisk , det var jätte vackra indiska kvinnor med sin nationella klänningar och hade mycket smink och smycken.
Festen bestod nog av 60 styckna människor. 
Veckans outfit.
Måste vila nu för faster Otgoo kommer nog kl 11 så måste upp tidigt imorgon .
Ska laga mat och baka fruktpaj.
Ni kommer väl ihåg min faster ? Jag har skrivit om henne i My Story Del 3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback