» Stadsvandrings morgon

Gud vaknade klockan 6 på morgonen för att göra äppelpaj till stadsvandringen och förbereda maysäcken.
Jag hade glömt bort matsäcken helt och hållet förren Aida Kikade mig.
Ja typ när klockan var kanske tio över 7 gick jag för att förbereda mig till utgång.
 
Visste inte riktigt hur vädret skulle vara så jag tog på mig knä-shorts och en svart lång tröja. 
 Som otur var det skit varmt när jag skulle lämna min bror till dagiset så jag sprang direkt hem när jag fick ett samtal av Aida som närmade min lägenhet , vi skulle gå tillsammans.
 
Men då märkte jag att jag hade glömt mina nycklar på min brors cykelkorg , jag la den där för jag orkade inte bära nyckeln men som otur så hade jag glömt den när jag skulle springa hem igen. 
Men jag sprang tillbaks iallafall på 5m (200m)
 
Aida ringer igen och säger att hon går med Alice och att jag skulle hinna ikapp de.
Men jag sprang så fort jag kunde meeeen jag skulle byta om till lite enklare kläder för det var skit varmt ute, och skulle hämta väskan med matsäcken oxå.
På vägen träffade jag Joakim som gick lungt men jämna takt så jag sprang om han och hämtade matsäcken.
Men Jocke hade redan Träffat Alice och Aida och hade gått till tunnelbanan när jag kom ut ur lägenheten så jag sprang som sjutton till tunnelbanan så att jag hann till Stadsvandringen .
O.M.G jag bara babbla de ut allt för jag blev såååå stressad på morgonen :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback