» Om man inte kan sova !

  • Lovar du att vara ärlig: 
-Jag ska försöka !
  • Nämn något som gjorde dig glad igår: 
- Var bara glad , kompisarna typ . När man kommer hem så blir man ju glad för där hemma väntar familjen med smile.
  • Vad gjorde du kl 09 imorse: 
-Valde mina kläder till dagen och började äta frukosten.  Jag var ju sjuk men följde ändå med mamma till Rödakorset.
  • Vad gjorde du för 30 min sedan:
- Drack Cola och pratade med familjen om de senaste veckorna.
  • Det sista du sa högt: 
-"Erkhem gå o lägg dig för annars blir mamma arg !!"
  • Det senaste någon sa till dig: 
-"Godnatt"
  • Vad drack du senast? 
-Cola! haha
  • Vad var det senaste du åt: 
-Sallad
  • Vad var det senaste du köpte: 
-eh... Oreo
  • Är det ok att gråta:
 ja! Gud har gett oss tårarna för att vi ska kunna gråta !

  • När grät du senast:
Kommer inte ihåg
  • Har du strumpor på dig nu: 
Ne 
  • Vad samlar du på: 
Foton, ritningar, gamla minnen , alla saker som folk har gett mig, läppstift har nu5styckna ska ha mer !!! Men läppglansen e typ 15 styckna . Jag använder aldrig de.
  • När blev du fotograferad sist: 
idag
  • Är du blyg: 
Jag venne kanske när jag träffar nya folk men jag är en som pratar ganska mycket om jag känner personerna
  • Vad pratade du senast om i telefonen:
 pratade inte i telefon idag
  • Vad står det i ditt senast skickade sms: 
"Jaha ok :* säg gonatt till alla ! ;)"
  • Vad står det i ditt senast fådda sms:
 "hej kommer du immorn ♥ "
  • Vad har du för mobil: 
Samsung 2 (den här mobiken äger asså)
  • Vad är det för väder hos dig nu: 
Venne det e kväll iallafall
  • Godaste glass smaken: 
Hallon o vanilj  eller blåbär
  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet: 
nja venne ja
  • Sover du tungt: 
beror på, ibland när jag e himla trött asså
  • vilken typ av kläder bär du: 
vanlig typ? haha men jeans och tröja , men mest kjol .
  • Favoritlåt just nu: 
Min egen låt :* har öronmask nu :( 
  • Vad ser du om du tittar till höger: 
Min byrå och tvn.
  • Vad gör dig glad just nu: 
att det snart är sommarlov, att det är fint väder
  • Vad ska du göra härnäst: 
Sova
  • Höger- eller vänsterhänt: 
högerhänt
  • Hur mår du just nu: 
 -sådär
  • Favoritgodis:
 -Har en bra smak faktiskt , såna rosa godisar och vattenmellon och jätte många.sura band och ja många godisar. Men hatar lakrits och äckliga godisar haha
  • Kläder just nu: 
-pyjamas
  • Sommarplaner: 
-Fota, kampa, sommarjobb, träffa kompisar, osv
  • Hur många kuddar sover du med: 
-en, men har 5 bredvid mig och en lillebror haha
  • Morgon- eller natt människa:
- dag människa
  • Vad är viktigast för dig: 
-att må bra och vara lycklig.
  • Snarkar du: 
-Nej men bara när jag är trött o då menar jag väldigt väldigt trött .
  • Stjärntecken:
 -Stenbock
  • Äckligaste insekten: 
-spindlar, myror, kackelackor (alla insekter ) men mest spindlar.
  • Längtar du mest efter just nu:
- att bli frisk och komma till skolan immorn!


anonym
16 Maj, 2013 - 22:13

Hahah värsta systern ! Men du är säkert en bra syster ;)

anonym
16 Maj, 2013 - 22:13

Menar du alvar ? Samsung är bra men Iphone är bättre ! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback