» Solbränna #ogrejer

Många älskar att sola och få solbränna , typ 99% av hela skolan kämpar för att bli brunare.
Men jag vet inte , det är snyggt på vissa men på mig är det konstigt.
Jag älskar att sola men #fårinteblibrun tanken slår till mig alltid så har nog inte solat på länge.
När det är så här varmt ute har nog alla passat på att sola eller nåt men att fejka solbränna , neej det e bara misslyckat.
Det kanske går bra för de som e bra på att spreja  fake solbränna på sig men det ser bara äckligt ut. Jag såg en tjej i stan idag och hon hade blivit en röd människa. Såg såå konstig ut. (Inte vara taskig ) men det var fake solbrännan som gjordebhenne konstig.


Anonym
26 Maj, 2013 - 00:47

Ahhah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback