» Knarklangaren

Leon "Starino" Anderson har hävdat att han jobbar med PR men i stället förser han kändisar med droger och prostituerade.
Han är bästis med de största stjärnorna – och den som alla ringer till när de vill ha "det lilla extra" till festen.
 Tidningen The Suns reportrar gick undercover och förklädde sig till rika businessmän med målet att köpa droger av Leon "Starino" Anderson – mannen som ständigt synts på bild, tätt bakom de största stjärnorna. 
Anderson har tidigare hävdat att han jobbar inom PR och är den som förhandlar åtråvärda erbjudanden till kändisarna – fram tills nu.
Han är i stället den som ordnar erbjudanden, men i form av dödliga droger, skriver The Sun.
Kändisarnas högra hand Anderson skryter konstant om sina nära förbindelser med de största stjärnorna inom sport-, musik- och filmbranschen.
 
Han hävdar att han räkna de största till sig som sina nära vänner.
Bland dessa stornamn hittar man Rihanna, Chris Brown, Will.i.am, Nicole Scherzinger och nu senaste i raden – Justin Bieber.
Han var den som var ständigt vid Biebers sida under hans kontroversiella turné i Storbritannien. – Jag är deras högra hand.
När de är i London och vill gå ut, ordnar jag allt; från restauranger och klubbar till något annat dem vill ha, ska Anderson ha sagt till reportern.
Erbjuder prostitueradeAnderson pratade dessutom om att han kan ordna prostituerade kvinnor till reportrarna. – Jag har de bästa tjejerna i världen som arbetar för mig.
Så om du vill ligga med några av de bästa i London så kan jag ordna det.
Jag kan också ta med dig till en lap dance-klubb som är väldigt diskret och ingen kommer ge dig några problem. 
Anderson har mer än 300 bilder på sin Instagramsida där han poserar med olika kändisar, däribland supermodellen Cara Delevingne.
Bland bilderna finns också en på honom och Chris Brown i Amsterdam där de röker något som ser ut vara cannabis.
Fixar knark inom en timme Anderson skröt också om hur han festade med P Diddy i St Tropez, New York och Los Angeles och därefter erbjöd han sig att hjälpa reportern. – Jag kan fixa dig MDMA, vill ha koks också? 
Ögonblicket senare meddelade han att: – Om 40 minuter kommer allt att vara här, eller om du vill ha det levererat till ditt hotell.
Du behöver inte oroa dig, du är säker i mitt sällskap, skriver The Sun.
Undrar nu om han känner sig lika säker i sina kändisvänners sällskap.
Det kan röra sig om timmar innan hans namn raderas ur kändisarnas telefonböcker.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback