» Fredag.

Hade en vanlig skoldag och hade prov efter skolan en timme efter. Först var det spanska som var chill och sedan engelska som också var chill men sen kom svenskan som tog åratals år.
Det var vikarie och hon var dotter till vår bildlärare och var sträng men ändå snäll. Vi läste våra böcker men jag hade glömt min bok hemma så jag hade extra tråkigt eftersom jag hade en bok som jag hade läst förr.
 
Men sist hade vi idrott och vi hade basket som var skit kul, jag erkänner att de andra som gick på basket( Jonas, Samuel och Agnes ) var jätte duktiga !!. Jag kommer inte till deras nivå, men jag kommer att gå på basket senare.
 
Efter  skolan hade jag 1 timmes paus till provet så jag skulle ientligen stanna kvar med Aida men hon bara stack med Samuel för att hinna med bussen och lämnade kvar mig ENSAM. Men jag gick till Lidl med med Azin och Adam.b och köpte lite donuts och gick vidare till skolan för att plugga.Men provet gick bra kändes det som .
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback