» Nätmobbning

Jag fattar mig inte på vissa killar som bara "vill" kommentera och trycka ner oss tjejer.
Vad vi än klär oss och hur vi än sminkar oss blir vi kallade för orre, hora. Vi tjejer bestämmer själva vad vi ska ha på ossoch hur vi ska sminka oss och inte höra från er att vi ska ha det och det. 
 
När vi har korta kjolar, Då
-OOh vilken hora.
När vi har långa byxor, då
- OOh vilken tönt.
När vi har mycket smink, då
- oooh vilken orre eller fjortis
När vi har inga smink, då
- ooh vilken fuling.
 Men när man klär sig normalt och sminkar sig normalt och inte sticker upp i mängden även inte trycks ner i mängden är man ingen orre heller. Vad vi än gör kallas vi för slampor, horor och orrar.
 
Frågan är att killar kan kalla oss tjejer för horor och sånt men vi tjejer inte kan kalla de för manshoror?
 
En tjej ligger med en person och kallas för en hora medan.
En kille ligger med flera tjejer och kallas för "Cooling".
 Varför är det så???
 
Jag blir så trött av alla dem som gömmer sig bakom skärmen och skriver onödiga kommentarer och kommer till skolan som om ingenting har hänt.
Jag blev inte ledsen av det här utan bara irreterad, när jag ser andra tjejernas ask konton så ser jag , du är ful, du är en hora osv.
Vet ni att vi tjejer inte blir ledsna utan att vi blir arga av saker som inte är sant.
Då bygger vi på vår personlighet och blir ännu mer starkar för det gör i alla fall jag men vissa trycks ner ännu mer och mår så himla dåligt. Men snälla ni "vissa" killar som kommenter tjejerna, kan ni inte bara sluta? Det är bara barnsligt.
 
 
 
  
 
 
 
 
 


Anonym
01 November, 2013 - 19:40

Exakt !

Bujin Erdene
01 November, 2013 - 19:40 / BLOGG: http://zaya.blogg.se/

hehe

lol
04 November, 2013 - 19:40

http://instagram.com/p/g-sNfcg9q1/ nice boobs, och kan svara på varöfr killar är "coolingar" som du säger, för tjejer är dem som "bestämmer" om dem vill ha sex eller inte.

Bujin Erdene
05 November, 2013 - 19:40 / BLOGG: http://zaya.blogg.se/

oj då vet vi vaqrt du kollar på ;) ne men jag koncentrerade mig inte just ditåt så.
Så killarna är coola för tjejerna vill ha sex med de?
Ja det kanske är så men det finns killar som vill ha sex med tjejer! ;) om du tänker så!

Alma Bengtsson
05 November, 2013 - 19:40 / BLOGG: http://photoab.blogg.se/

jättebra skrivet!

Bujin Erdene
06 November, 2013 - 19:40 / BLOGG: http://zaya.blogg.se/

Åh tack !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback