» The day for only dads.

Hej sorry om jag inte bloggade idag men jag hade så fullt upp. Idag är och var farsdag så mamma och jag skulle lämna pappa hemma och gå och handla själva hans present men som förvåning ville han följa med.
Vi åkte typ i flera affärer i olika stationer som Kista Galleria.
 
Pappas present var en guld kedja med 18 karat, han blev såå himla glad när han fick den och bjöd mig och mamma på middag. När vi väl var där och väntade på maten så kom en kille fram och skulle ta vatten men då vände han emot mig, log och sade att jag hade coola byxor. Jag bara sa tack och vände mig om och gick till mina föräldrar för jag hade fortfarande hjärtklappningen från igår.
 
Eftersom det var farsdag idag så hade typ alla affärer ca 20-25 % rabatt på alla saker så vi tog den möjligheten och köpte några köksredskaper. Som vi ville ha för länge sedan, de kom oftast på Korianska filmer men även populär här i norden.
 
Men när vi kom hem så gav jag pappa hans present från mig och han skulle använda presenten när hans kompisar skulle komma på besök tydligen. Men mamma och pappa lagade dagens middag på dem nya köksredskaper och guud vad goda dem blev!!
 
Senare efter maten ringde jag till några pappor jag kände och grattade dem. Dem blev så glada och önskade pappa en god farsdag.
 
Grattis igen pappa.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback