» Var dig själv!

Är du en som alltid spelar någon annan eller inte kan bli accepterad av sin vänner? I så fall läs här nedan.

  • Ingen mår bra av att försöka vara någon annan

Att hela tiden gå runt och spela någon annan är inte lätt, man hela tiden vill bli accepterad av någon annan eller annat. Men vad gör man åt det? Jo man är sig själv och då menar jag le när du vill och skratta när du vill skratta och inte vara någon annan och tänka:

-- Jag får inte skratta för då blir jag inte accepterat eller tycka det jag vill ? Liksom Seriöst ni är inte social slav till era vänner?

Det dåliga är att man alltid stressar och mår dåligt av att vara någon annan. Man vågar inte visa sig själv och tycka som man vill utan gör precis som sina vänner gör och tycker. Man även tänker och repeterar vad man ska säga i sitt huvud innan man öppnar munnen. Det är det som bryter ner eran personlighet och får er att bli sjuka.

Jag lovar er , att vara själv är den enklaste lösning. Men om man har prövat att vara sig själv? då kolla nedan.

“Be yourself; everyone else is already taken.” – Oscar Wilde

  • Bli en positiv människomagnet

Varför gå runt och spela någon annan när du kan vara den personen som alltid suger år dig positiva personer som finns omkring dig och väntar på att bli dina vänner. Så släpp taget om de människor som du är obekväm med och börja vara en människomagnet.

Tänk alltid på dina roliga minnen och skratta för dig själv varje dag och ha alltid ett leende på läpparna på så sätt kan du vara dig själv och ha bra personlighet.

 
 
"Bli en människomagnet! Sug åt dig positiva människor som stöttar din framgång och stöt automatiskt bort negativa personer som håller dig tillbaka." -- Hampus Bergqvist
  • Ingen är perfekt

Men seriöst vi är människor och vi alla är inte perfekta. Det finns vissa människor som "tror" att de är perfekta och japp vi tycker dem är löjliga, men ibland tycker jag att det är cool. Man har en sån självförtroende men trycker ändå ner andra människor. Men tänk på det guys.

För er tjejer som tycker att ni fula och ser en tjej som går på gatan och tänker:

--Åh gud vilken snygg tjej.

Men jag lovar , det är sminket som gör jobbet, så ha ett stort självförtroende och tryck aldrig ner er själva. Var er själva bara.

 

Skrivet av : Bujin



Lena
24 November, 2013 - 20:39

Riktigt bra skrivet !! Tack

Bujin Erdene
24 November, 2013 - 20:39 / BLOGG: http://zaya.blogg.se/

Ååh tack !! Det var så lite ! / kram

Kamila
24 November, 2013 - 20:39

Hallå det finns ju naturligt vackera tjejer som jag tex , hehe fin blogg !! ;) /kram

Bujin Erdene
24 November, 2013 - 20:39

Haha japp du är fin faktiskt. Tack så mycket !! ;) / kram till dig med


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback