» Aidas kalas..

Var på Aidas kalas igår och hade sjukt roligt med hennes kompisar. Det var bara jag och Sara från skolan och de andra var hennes simnings kompisar som jag kände ganska bra och tillbringade dagen väl. Jag hade med mig tårtasom är #madebyme och hade örhängen som present. Ganska enkelt och lika söt som hon, dessutom hade jag med teckningen som hon hade klagat på ganska länge nu. Den skulle vara hon och hennes idol Damon Salvatore.
 
De andra hade med sig spel och ganska stora presenter som vi spelade nästan hela dem timmarna och hade några grupptävlingar, party lekar och ja gruppen som jag var med vann. Jag , Johanna och Moa, och andra gruppen var Sara , Aida och Eric.
Det mest roliga var när vi skulle ringa till ett hotell och säga:
- Hej kan man få hyra ett rum i en timme? ok vad bra, vi kommer inte att låta så mycket.
 
Tårtan var väldigt enkelt att göra och smakade som vanlig frukt tårta med choklad fyllning. Andra gillade den och Aidas föräldrar trodde den var köpt hehe. ^^
 
 
Här är teckningen som jag gjorde, den var inte riktigt klar när jag tog kort på den men så liknade den ungefär. Men så klart att jag gav henne med tavla. 
 
 


Anonym
21 Oktober, 2013 - 19:45

Gud så duktig du är !!

Sandra
21 Oktober, 2013 - 19:45 / BLOGG: http://saandratornblom.blogg.se

sv: Tack så mycket! Du är ju också jätteduktig! :D

Bujin erdene
22 Oktober, 2013 - 19:45 / BLOGG: http://zaya.blogg.se/

Tack så mycket :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback