» bad day

Hade sjukt dåligt dag idag. Trodde det skulle vara kul att vandra men neeej vilken otursdag jag hade idag. Först tappade jag mobilen och skärmen har fått spricka. Och på vandringen gjorde jag illa mina muskler, ingen visste det nog men försökte döjla det så gott som möjligt men det är bra nu. Och juste på morgonen så fick jag två stycken tandläkar avgift för att jag inte kom till besöken och jag har so prov imorgon.  Känns inte alls bra och är på dåligt humör just nu.  Är sååå himla trött och orkar inte ens ta bort sminket och sover nu med kläderna. 
 
Säg inget ... ville bara lägga upp ett inlägg.
 
 


Anonym
02 Oktober, 2013 - 22:21

Stackars mobilen....... visa bilden

Bujin Erdene
03 Oktober, 2013 - 22:21

Ok ska försöka imorgon för nu vill jag bara njuta av friheten ., inga prov och läxor. Återstår bara chips och juice

Hanna
04 Oktober, 2013 - 22:21 / BLOGG: http://www.kalejodskop.blogg.se

Typ tappat min mobil hundra gånger i marken. Men har (alltid) lika tur. Men någon gång kommer den där sprickan väl. ;)
Hoppas att du har fått en bra fredag i alla fall!! :D
SV: Tack Bujin!

Kram!

Bujin Erdene
04 Oktober, 2013 - 22:21

Ja då jag har haft en bra fredag, tack för ditt svar !! ;) ja vi alla har inte samma tur ! ;)
Kram till dig med !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback